25 Ağustos 2007 Cumartesi

Aylin Aslım - Gelinlik Sarhoşluğu

.,.=Aylin=.,.
duydunuz mu...neler olmuş
tanıdınız mı...meşhur olmuş
çok sefilmiş...zengin olmuş bana ne
marjinalmiş....artiz olmuş
o da bişey mi...star doğmuş
orjinalmiş...kimden çalmış bana ne
.,.=Ayben=.,.
boynuz altından bakan o gözleri kör olsun
damat alana kaynana bedava kahpelikte hediye olsun
bana ne vergi şampiyonlarından vergi kaçıranlardan haberim olsun
kimin eli kimin cebinde topuna lanet olsun
playback artı bitch eşittir hiçbirinde ses de yok
görüntü çok rutin bir klişe
ne giyerse giysin hepsi bok kılıflarıyla kapalı gerçek üstü varlık
spiker olmuş her denyo savaşı gülerek sunmuş
.,.=Aylin=.,.
alkolikmiş...beter olmuş
müptelaymış...ondan çökmüş
karizmatikmiş...kilo almış bana ne
duayenmiş...muayyen olmuş
lezbiyenmiş...gelin olmuş
sevgidenmiş...katil olmuş bana ne
.,.=Ayben=.,.
şöhret olana her bi yol helal misali
her bi masala tıkadı kulağı yurdum insanı
ve nette yapılan her geyikte karalamayla dolmuş
kal gelmiş hepsine buyrun türkçe dersine
lirikte taktik olmaz oğlum
karizmatik bi patron olmadan da yürüyoruz
kraliyet top10 larında hergün aynı şey ben görüyorum
sen yolun başındasın bense dönüyorum
ek bi sözlüğe gerek yok ben kendimi biliyorum
magazin herzaman bu muydu yoksa sonradan mı döndü
tv'deki zihniyet sapık mı biz mi öyle gördük
aylin aradı ben de geldim
ayben der ki sen sefildin
senin için hazin bir sondu
ayben aylin ortak oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder