25 Ağustos 2007 Cumartesi

Aykut Alan - İlk ve Son

Bir kabus gördüm de uyandım
Sana sarılmak sana sığınmak
Yine seninle olmak istedim
Penceremden gökyüzüne baktım
Sen artık yıldızlardan da uzaktın
Seninle ilk öpüştüğümüz parkta dolaştım
Yüzünü görmek sesini duymak
Yeniden aşka inanmak istedim
Oysa yüreğin bomboş artık
Senin için sanki bir yabancıyım
Son...

İlk ve son olsun ben bir daha sevemem böyle
Her şeyimdin sen bir daha sevemem böyle
İlk ve son olsun ben bir daha sevemem böyle
Her şeyimdin sen bir daha sevemem böyle
Sevemem böyle

Bugün kendimi çaresiz yalnız hissettim
Sana sarılmak sana sığınmak
Yine seninle olmak istedim
Penceremden gökyüzüne baktım
Sen artık yıldızlardan da uzaktın
Seninle tanıştığımız günü düşündüm
Yüzünü görmek sesini duymak
Yeniden aşka inanmak istedim
Oysa yüreğin bomboş artık
Senin için sanki bir yabancıyım
Son...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder