24 Ağustos 2007 Cuma

Abluka Alarm - Tövbelerim Hasarlı (feat. Sagopa Kajmer)

verse 1:(savaş)

Kadranımda döndü mazaret ve akrebim bu saati gösterince
bastı ölüme tek bir mermi içten
vuruldu gözlerim görüntülerde sancı var
huzursuz ekledin ansızım pozumda resmen
çağrılarda bekledim umudu söndü her alev misali
ahali ördüğüm bu hürmet öldü
rhyme sa girdi kanıma bak dedi
lyricse sende bil yaz stille uysun kalıba al şu gardı çak bi ferde
yok şekerli bir hayat dibinde kaygı beslenirdin
nerde mutlu olsak(ki) çökerdi benliğim(çök çök)
düş yakamdan ihtiyaçlar önüme sunmayın
bu zalim hakkı verdi tanrı yokladı inancı bende
yas tut tut tutmalıydım önceden bu aşka
as (hadi) kendini boğazzla fermanınla
yak yık yık duygular yürekli pek kurak
benim dilimde ruhi girdabında söndü her bir hak

nako:(sagopa kajmer)
Hak haklıda kalmalı emanetim sırrım saklı kalmalı saklı içim pasaklı tövbelerim hasarlı

verse 2:(leadri)

Nedense beklenenlere firara gebe
o hale çare yok ve name yokluğunda
satırlı bohçan ellerim dudakta
okunmuş her bi cümlenin de mimarıydı kalbim
akla sunduğum palavramıydı?
nerede beklenen cevaplar
ecelle randevum var
acıma merhem olarak akla bıraktığım birşey var
elvadalar sanki beni de yokluyorlar
anlıyorlar amma taş misali duymuyorlar
istila hayata barışın anlamıyla bakamamak ki
elvada bu cana cananında arayı bulamamak
ve istifa zaman güzergâhında sanki bir durak
ulan bunak kaçıncı sorgu kalbim orda açta bak
bir nokta koyalım her bir nükte sonuna dikte ederek haklısın ama bitti
terkedilmiş her umuda ruhum dilenci rolüne girdi(gir)
bekletildi çoğu kez isteğim tamam kesin rapim kirası kalemimin

nako:(sagopa kajmer)
Hak haklıda kalmalı emanetim sırrım saklı kalmalı saklı içim pasaklı tövbelerim hasarlı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder